Bel ons op:  0800 2354758 of +3120 208 1200

Deel 3 – Eindbestemmingen online wijzigen

Met het online dashboard van I-Plus heeft u toegang tot meerdere functies. U kunt bijvoorbeeld rapportages creëren en uw wachtrij real-time monitoren. We zullen deze twee functies in een later stadium uitgebreid bespreken.

In dit blogartikel gaat het over de één van de meest populaire functie van ons dashboard: de optie om zelf eindbestemmingen te wijzigen. Met uw dashboard heeft u deze functie altijd bij de hand – uw eindbestemmingen wijzigen is nog nooit zo simpel geweest.

Volg de 9 stappen voor het wijzigen van uw eindbestemmingsnummer

1. Login op het dashboard

Inlog IVR manager I-Plus

2. Klik op “Extensions” – dit opent een pop-up venster

Extensions IVR Manager

3. Nu ziet u een overzicht van alle eindbestemmingen die aan uw servicenummer zijn gekoppeld. Elke extensie correspondeert met een eindbestemmingsnummer, welke wij vooraf voor u in het systeem zetten. Het groene vakje geeft aan welk eindbestemmingsnummer momenteel actief is.

Extensions 2

4. Dubbel klik op het eindbestemmingsnummer welke u wilt activeren. Hierdoor opent een ander pop-up venster.

5. Verander de status van dit nummer van “unavailable” naar “available”.

Status

6. Bevestig uw keuze door op “OK” te klikken.

7. U heeft nu uw andere eindbestemmingsnummer geactiveerd.

8. U moet nog wel het oude nummer deactiveren. Volg hiervoor stap 3 tot 5 en verander de status van uw oude eindebestemmingsnummer naar “unavailable”.

9. U heeft nu uw eindbestemmingsnummer gewijzigd.

U heeft gemerkt dat u niet zelf eindbestemming kunt toevoegen. Voor Nederlandse nummers is dit wel mogelijk als u een eigen account heeft. U kunt dan simpel weg “ Extention” aanpassen, wat nu licht grijs gekleurd is.

Eindbestemmingen kunnen ook gewijzigd worden door te bellen naar een 020-nummer. U kunt dan door het keuzemenu te volgen het eindbestemmingsnummer aanpassen.

Als u vragen heeft kunt u bellen met 0800-BELIPLUS (2354758) of neem direct contact op. Wij helpen u dan graag verder.

Neem Contact Op!

IVR Manager I-Plus
1. Deel 1 Introductie: Het IVR platform van I-Plus
2. Deel 2 – IVR Manager download
3. Deel 3 – Eindbestemmingen online wijzigen
4. Deel 4 – Het IVR keuzemenu
5. Deel 5 – Openingstijden aanpassen met de IVR Manager
6. Deel 6 – IVR Manager gebruiken voor een shiftsysteem
7. Deel 7 IVR Dashboard – Busy/NoAnswer functie
8. Deel 8 – IVR Dashboard – Geanalyseerde Rapportage
9. Deel 9 – IVR Dashboard – Hoe de rapportage te gebruiken
10. Deel 10 – Queue monitor
11. Deel 11 – IVR Manager – Gespreksopnames

Neem Direct Contact Op!

I-Plus

Hoofdkantoor
Prof. J.H. Bavincklaan 2-4
1183 AT Amstelveen
Nederland

Registratie
KvK-nummer: 341 70 541
BTW: NL0019.43.155.B02

Contact gegevens
[T] 0800 – BELIPLUS
( 0800 – 2354758 )
[F] 0800 – FAXIPLUS
( 0800 – 3294758 )
[M] info@i-plus.nl

logo i-plus

Copyright I-Plus – Alle rechten voorbehouden.