Bel ons op:  0800 2354758 of +3120 208 1200

Deel 8 – IVR Dashboard – Geanalyseerde Rapportage

U denkt misschien: Waarom zou ik alle status rapporten en gedetailleerde informatie willen bijhouden van mijn servicenummers? Het volgende blog artikel legt u uit waarom!

De voordelen van gedetailleerde rapportage over uw gesprekken

Sommige klanten die maar 1 servicenummer bij ons hebben, zullen waarschijnlijk genoeg hebben aan een algemeen overzicht van het verkeer op hun servicenummer. Dit overzicht geeft alleen een beeld van de binnenkomende gesprekken op het servicenummer en hoe deze gesprekken zijn doorgeschakeld naar een mobiele telefoon of een vaste lijn.

Er zijn ook klanten die meer informatie willen over hun servicenummers. Dit kan door gebruik te maken van onze uitgebreide rapportage. De vraag is natuurlijk, wanneer is meer informatie waardevol voor u en hoe kunt u deze informatie nuttig gebruiken?

Wat voor informatie kan de rapportage weergeven?

U kunt bijvoorbeeld bekijken tijdens welke uren u het meeste ben gebeld en u kunt er dan voor kiezen om tijdens deze uren een extra extensie beschikbaar te maken, zodat uw klanten niet zo lang in de wacht komen te staan. Dit is goed voor uw uitstraling naar uw klanten toe. Bovendien loopt u hierdoor geen klanten mis.

Of u wilt meten en bijhouden hoe goed uw klantenservice presteert. De rapportage maakt het mogelijk om een overzicht te creëren van het aantal ontvangen gesprekken en de gespreksduur per klantenservice agent. Hierdoor is het mogelijk bij te houden hoe lang uw personeel erover doet om vragen en klachten van uw klanten te behandelen. Kortom, het is een goede tool om uw klantenservice prestaties te meten.

Een ander voorbeeld is dat u een wachtrij hebt en u wilt zien hoeveel klanten de lijn bezet houden en voor hoe lang. Deze voorbeelden zijn maar een fractie van wat onze rapportage allemaal kan. In de volgende blog artikelen leest u hier meer over.

Wilt u advies over welke informatie voor uw persoonlijke situatie goed is om in een overzicht op te nemen? Bel met 0800-BELIPLUS (2354758) of vul het contactformulier in.

IVR Manager I-Plus
1. Deel 1 Introductie: Het IVR platform van I-Plus
2. Deel 2 – IVR Manager download
3. Deel 3 – Eindbestemmingen online wijzigen
4. Deel 4 – Het IVR keuzemenu
5. Deel 5 – Openingstijden aanpassen met de IVR Manager
6. Deel 6 – IVR Manager gebruiken voor een shiftsysteem
7. Deel 7 IVR Dashboard – Busy/NoAnswer functie
8. Deel 8 – IVR Dashboard – Geanalyseerde Rapportage
9. Deel 9 – IVR Dashboard – Hoe de rapportage te gebruiken
10. Deel 10 – Queue monitor
11. Deel 11 – IVR Manager – Gespreksopnames

Neem Direct Contact Op!

I-Plus

Hoofdkantoor
Prof. J.H. Bavincklaan 2-4
1183 AT Amstelveen
Nederland

Registratie
KvK-nummer: 341 70 541
BTW: NL0019.43.155.B02

Contact gegevens
[T] 0800 - BELIPLUS
( 0800 - 2354758 )
[F] 0800 - FAXIPLUS
( 0800 - 3294758 )
[M] info@i-plus.nl

logo i-plus

Copyright I-Plus - Alle rechten voorbehouden.

×Close search
Zoeken